چگونه می توان از ابروهای قوس دار کامل استفاده کرد؟

نوشته شده توسط:سورن امیری | ۰ دیدگاه

ما اغلب می خواهیم آن ابروهای قوس مانند طوسی را به دست آوریم ، بهترین نمونه آنجلینا جولی است و ژن های ما را نفرین می کند که ما را از داشتن ابروهای طبیعی زیبا رها نمی کند. اما بگذارید با آن روبرو شویم ، آیا اغلب از آنچه می خواهیم حتی از مجالس استفاده کنیم ، می گیریم؟

نه! بنابراین برخی از شما سعی می کنید موزیک بزنید ، حداقل من این کار را می کنم و آن را دوست دارم. برخی درد را احساس می کنند ، عده دیگری هستند که واکس را برای مرور چشم ترجیح می دهند. اما اپیلاسیون بر روی چشم چشم هرگز نمی تواند ابروهای قوس دار کاملی را به شما بدهد.

چگونه می توان ابرو را با موچین قوس داد؟

در اینجا چند نکته برای به دست آوردن آن ابروهای قوس مناسب (با درد کمتر ، اگر اولین بار این کار را دارید) با موچین پیشنهاد می شود.

مرحله 1: برای کاهش درد از مکعب های یخی استفاده کنید

چگونه قوس ابروها را قوس دهید - 1. از یک مکعب یخ استفاده کنید تا ناحیه ابرو را لمس کنید

خوب من این را بسیار می گویم که دو راه وجود دارد و هر یک از شما انتخاب خواهید کرد که درد را کاهش می دهد ، اما کاملاً بدون درد نیست ، بنابراین بعداً مرا سرزنش نکنید. اما بله ، یک بار تمرین کنید و تمرین کنید ، به آن عادت می کنید و درد به طور خودکار کاهش می یابد ، این تجربه شخصی من است.

با مراجعه به روشها ، اولاً یا با یک دستمال مرطوب می توانید ناحیه ابرو را بکشید. این منافذ را باز می کند و موها به راحتی بیرون می آیند یا ممکن است از یک مکعب یخ برای بی حس کردن منطقه استفاده کنید ، به طوری که وقتی موها را می کشید درد کمتر می شود. می توانید هر یک از اینها را انجام دهید ، اما هر دو را با هم انجام ندهید.

مرحله 2: به این نمودار مراجعه کنید

نحوه قوس دادن به ابروها - مرحله 2: شکل مناسب ابرو را انتخاب کنید

شما گیج هستید که کدام موها را بیرون بکشید؟ یک مداد ابرو بگیرید و ابرو را بکشید (شکلی که می خواهید و مطابق قوس مناسب برای استفاده در صورت با استفاده از روش اندازه گیری در نمودار بالا) اکنون می توانید موها را در طرفین شکل بکشید. یا هر موی ولگردی در اینجا وجود دارد با دنبال کردن شکل ترسیم شده.

مرحله 3: موهای ابرو را صاف کنید

نحوه قوس دادن به ابروها - مرحله 3: موهای ابرو را محکم کنید

تمام موهای ولگرد که از مرورگرها به سمت گوشها و همچنین موهای بین آنها کشیده شده است را از بین ببرید. حالا با مو زدن موها (همیشه در جهت رشد) در زیر ابرو شروع کنید.

[بخوانید: چگونه ابروها را صاف کنیم؟ ]

مرحله 4: ابرو را بطور کامل بکشید

نحوه قوس دادن به ابروها - مرحله 4: ابرو را کاملاً پین کنید

مطمئن شوید که بعد از همه سخت کوشی ها یک آینه بگیرید و ببینید که آیا اشکال مطابقت دارد یا خیر. بنابراین وقتی ur را دنبال ابرو کشیده می کنید ، همیشه کاملاً بکشید و سپس بکشید.

مرحله 5: بیش از حد نیش نزنید

چگونه قوس ابروها را قوس دهید - مرحله 5: بیش از حد موهای خود را از Pinit نکنید

بیش از حد تیز نکنید و به یاد بیاورید که چهره تیز تیزتری که با بینی تیز دارید ، دارای ویژگی های تیز واقعی است ، سپس به قوس های نرم تر بروید ، در غیر این صورت ظاهری مصنوعی خواهد داشت. چهره ای گرد و کم تیز که داشتی ، برو به ابروهای قوس بلند ، اما بیش از حد موهای خود را لمس نکنید و به صورت صورت عروسک تبدیل کنید!

 

مرحله ششم: خطوط را با استفاده از مداد ابرو قهوه ای تیره رسم کنید

نحوه قوس دادن به ابروها - مرحله 6: خطوط را با استفاده از مداد ابرو قهوه ای تیره رسم کنید

اگر به طور اتفاقی بیش از حد غرق شده اید ، می توانید خطوط را با استفاده از یک مداد ابرو قهوه ای تیره پر کنید ، ما هندی ها موهای سیاه داریم ، اما هنوز هم برای ابروها بهتر است که به دنبال مدادهای قهوه ای تیره و مداد نباشند. به نظر می رسد هنگام استفاده کاملاً غیر طبیعی است.

[بخوانید: چگونه ابروها را تیره کنیم؟ ]

بنابراین آیا این راهی آسان برای دستیابی به قوس های کامل نیست؟ یک بار به فکر درد نباشید و به زیبایی فکر کنید ، وقتی شاهد قوسهای زیبا در چشم هستید ، درد از بین خواهد رفت!

مرجع:ثانیکالا

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...