نحوه اعمال آرایش برای پوست های روغنی

نوشته شده توسط:سورن امیری | ۰ دیدگاه

پوشیدن آرایش در هنگام داشتن پوست بیش از حد چرب می تواند به عنوان یک کار دلهره آور به نظر برسد. شما فقط می دانید که ساعت 2 بعد از ظهر به آینه نگاه می کنید و می بینید که آرایش شما خاموش است و به نظر می رسد مانند یک ظروف سرباز یا مسافر مطلق است. اگر این مورد به خانه شما نزدیک است ، نگران نباشید زیرا ما همه راه حل ها را برای شما داریم. مهمتر از همه و مهمترین چیز ، سرمایه گذاری در آرایش بدون روغن باید اولویت اصلی شما باشد و از این طریق مسئولیت آماده سازی پوست شما از قبل است. میخواهی بیشتر بدانی؟ برای تسخیر هنر پوشیدن آرایش برای پوست های روغنی در ادامه بخوانید.

چگونه چربی پوست را قبل از شروع آرایش خود آماده کنید

خانمها ، کلید پوست زرق و برق دار با آمادگی کامل پوست شروع می شود. هنگامی که ارزش این روال ساده را می فهمید ، متوجه خواهید شد که برای رفع همه "شرایط" مختلفی که پوست شما دارد ، به همان اندازه آرایش نیاز ندارید. در اینجا آنچه شما باید بدانید

1. پاکسازی ، تن و مرطوب کردن

پاک کننده ای را پیدا کنید که متناسب با نوع پوست شما باشد - برای پوست های روغنی ، یک فرمول با اسید سالیسیلیک باعث شگفتی می شود. این باعث می شود تا پوست خود را در حالی که تمیز می شود ، بدون خشک شدن بیش از حد خشک ، لکه دار کنید. این نیاز به یک تونر دارد. در مرحله بعد با فشار دادن آن به پوست صورت خود را با کرم یا لوسیون مرطوب کنید. بهتر است با مرطوب کننده بدون روغن بروید.

2. اسپریتز روی گلاب یا یک غبار پایان دهنده

آب گلاب می تواند به شما نشان دهد که درخشش طبیعی دارد و پوست شما را در تمام طول روز به نظر می رسد تازه و نرم. آن را روی صورت و گردن خود اسپری کنید و بگذارید قبل از ورود با آرایش واقعی خود به طور طبیعی خشک شود. همچنین می توانید قبل از شروع آرایش خود از اسپری تنظیم کننده استفاده کنید زیرا این امر به ایجاد یک لایه نازک بر روی پوست شما کمک می کند و مانع از پاشیدن روغن از طریق آرایش شما می شود.

اسپری تنظیم کننده آرایشی Boscia White Charcoal White Charcoal را امتحان کنید - مواد تشکیل دهنده آن برای پوست شما فوق العاده است و همچنین فواید ضد پیری را نیز ارائه می دهد.

هم اکنون خریداری کنید

3. آغازگر اجباری است

برای به دست آوردن آن سبوم تحت کنترل ، یک آغازگر ضروری است. این نه تنها به کنترل تولید روغن کمک می کند و باعث می شود پوست شما نرم تر به نظر برسد ، بلکه به عنوان چسب نیز عمل می کند تا آرایش خود را برای ساعتهای طولانی در محل خود نگه دارید. همچنین بنیاد شما در میانه روز ناپدید نمی شود. مبانی اولیه کوچک سازی منافذ بدون روغن Smashbox Photo Finish را امتحان کنید - این ویژه برای پوست های روغنی طراحی شده است و بیشتر نگرانی های پوستی شما را بطور موثری رفع می کند.

هم اکنون خریداری کنید

نحوه اعمال آرایش برای پوست های روغنی

پس از اتمام آماده سازی پوست خود ، زمان آن رسیده که آرایش خود را بکار ببرید. ترفند استفاده از محصولات با کیفیتی است که برای زیباسازی پوست شما طراحی شده است. برای آرایش درخشش و روغن در طول روز به دنبال آرایش بلند و بدون روغن باشید.

آنچه شما نیاز دارید

آغازگر

پایه

مخلوط کردن اسفنج

تنظیم پودر

تنظیم اسپری

آموزش آرایش برای پوست های روغنی

این مراحل ساده را دنبال کنید و به آرایشی دست پیدا کنید که در طول روز بی عیب و نقص به نظر برسد.

1. بنیاد خود را اعمال کنید

آرایش برای پوست روغنی - بنیاد Pinit خود را اعمال کنید

یوتیوب

وقتی پوست خود را آماده کردید و آغازگر خود را به کار گرفتید ، وقت آن است که با پایه و اساس کار کنید. از فرمولی استفاده کنید که به ماندگاری پوست شما کمک می کند. بنیاد مات مات مات و مروارید L'Oreal Paris Paris یکی از بهترین پایه های پوست روغنی است. تمام روز بدون محو شدن و لک زدن ، حتی در گرمازدگی دوام می آورد. به یاد داشته باشید - کمتر بیشتر است! برای استفاده از محصول از یک اسفنج مخلوط کن استفاده کنید و مطمئن شوید که فقط یک لایه واقعاً نازک به آن وارد می شوید.

هم اکنون خریداری کنید

2. با کانسیلر وارد شوید

آرایش برای پوست های روغنی - با Concealer Pinit وارد شوید

یوتیوب

اگر از نگرانی هایی مانند تیرگی زیر چشم ها ، قرمزی یا لکه های پوستی دارید ، یک ماده مخفی کوچک از کانسیلر را در قسمت های مشکل بمالید و با استفاده از اسفنج مخلوط خود آنرا به خوبی مخلوط کنید. Maybelline Fit Me Concealer برای پوستهای روغنی بسیار عالی است - بسیار سبک وزن است ، پوشش بالایی را ارائه می دهد و در تمام طول روز می ماند.

هم اکنون خریداری کنید

3. با یک پودر تنظیم کنید

آرایش برای پوست روغنی - مجموعه ای با پودر پینیت

یوتیوب

از یک اسفنج زیبایی مرطوب استفاده کنید تا صورت خود را با استفاده از پودر شفاف تنظیم کنید. این ترفند به زیبایی کار می کند تا پوست روغنی و مات مدت زمان بیشتری حفظ نشود. پودر تمام شونده شفاف NYX Professional HD ، حاوی مواد معدنی است و برای نوع پوست روغنی مناسب است. مستقیم با اسفنج مرطوب به پودر بروید و آن را به آرامی با چسباندن آن روی صورت خود بمالید. پس از اتمام این کار ، با یک برس پودر به آرامی در تمام مناطق بروید تا محصول به خوبی مخلوط شود.

هم اکنون خریداری کنید

4. اسپریتز در بعضی از اسپری های تنظیم کننده

آرایش برای پوست های روغنی - Spritz در برخی از اسپری های Pinit

یوتیوب

در آخر برای اتمام ، با اسپری تنظیم شده خود برگردید و آن را روی صورت و گردن خود اسپری کنید. مطمئن شوید که بیش از حد از آن استفاده نمی کنید - فقط یک لایه بسیار نازک بیش از اندازه کافی است. این به مهر و موم کردن آرایش شما کمک کرده و ساعت ها در کنار هم قرار می گیرد. می توانید اسپری Slay All Day Setting In Tea Green را امتحان کنید تا به روغن و چربی آن کمک کنید.

هم اکنون خریداری کنید

5. بقیه آرایش خود را تمام کنید

با یک رنگ مات یا برنزر مات ، مقداری سایه چشم و خط چشم و کمی رژ لب وارد شوید تا ظاهر به پایان برسد.

این نگاه نهایی است!

آرایش برای پوست روغنی - بقیه آرایش خود را Pinit کنید

یوتیوب

نکات: ترفندهای آرایشی و هکهایی برای مبارزه با پوست روغنی

حالا که دارید

مرجع:ثانیکالا

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...