چگونه می توان مانیکور فرانسوی را در خانه انجام داد

نوشته شده توسط:سورن امیری | ۰ دیدگاه

خانمها ، گرفتن یک مانیکور می تواند بی اهمیت به نظر برسد. اما ، دست و ناخن های شما به همان اندازه توجه و نگهداری شما به بقیه بدن نیاز دارد. هیچ مشکلی در سرمایه گذاری در وقت و پول برای مراقبت از خود و پیشبرد بهترین نفس وجود ندارد. در حقیقت ، زمان و تلاش شما برای گرفتن مانیکور ، نشان می دهد که چگونه شما به چیزهای دیگر زندگی خود تمایل دارید! اگر می خواهید بیاموزید که چگونه هر بار مانیکور فرانسوی را انجام دهید بدون اینکه هر بار به سالن شتافت ، مطالعه کنید - ما برنامه های جمعه شب شما را پوشانده ایم!

چگونه می توان مانیکور فرانسوی را در خانه انجام داد

اگر تازه وارد دنیای ناخن ها هستید ، این چیزهایی است که باید بدانید. مانیکور همیشه کلاسیک فرانسوی به طور معمول شامل یک پایه صورتی کمرنگ و نکات سفید روشن است. این پیشرفته و درجه یک است و هرگز از مد دور نمی شود. بیایید با آموزش شروع کنیم!

آنچه شما نیاز دارید

یک کاسه آب گرم

حوله

کت پایه

لاک ناخن سفید

لاک ناخن صورتی کودک نرم

کت بالا

آموزش گام به گام

1. آماده کردن ناخن های خود را

چگونه می توان مانیکور فرانسوی را انجام داد - ناخن های خود را آماده کنید

یوتیوب

یک کاسه را با آب گرم پر کنید و دستان خود را به مدت یک دقیقه یا در آن خیس کنید. این به خلاص شدن از شر همه روغن ها و پوست های خشک کمک می کند و به مانیکور شما کمک می کند تا مدت زمان طولانی تری بماند.

2. یک کت پایه استفاده کنید

چگونه می توان مانیکور فرانسوی را انجام داد - یک پایه پالت Pinit استفاده کنید

یوتیوب

پس از خشک شدن ناخن های شما ، باید یک کت پایه بزنید. این مرحله هنگام انجام مانیکور فرانسوی بسیار مهم است زیرا ناخن های طبیعی شما به نمایش در می آیند و شما می خواهید همه چیز صاف به نظر برسد. بگذارید قبل از حرکت به مرحله بعدی خشک شود.

3. نکات خود را انجام دهید

چگونه می توان مانیکور فرانسوی را انجام داد - نکات خود را انجام دهید

یوتیوب

برای نکات خود از یک لاک ناخن سفید استفاده کنید. انگشت خود را روی یک سطح صاف قرار دهید ، آن را به سمت آن خم کنید ، برس را فشار دهید که در آن می خواهید نوک فرانسوی شما شروع شود و سپس آن را بکشید. از اتصال آن به طرف دیگر نگران نباشید زیرا روش متقاطع مراقبت از این امر مراقبت خواهد کرد. قلم مو را در طرف دیگر قرار دهید و دقیقاً همان کاری را که در ابتدا انجام داده اید تکرار کنید. این یک خط صاف و یکدست ایجاد می کند. هر گونه لک اضافی را با نوک Q تمیز کنید و بگذارید ناخن های شما خشک شود.

4. از لهستانی ناخن های بالاتر استفاده کنید

چگونه می توان مانیکور فرانسوی را انجام داد - روی ناخن لهستانی بالای Pinit استفاده کنید

یوتیوب

یک لاک ناخن کودک صورتی نرم را انتخاب کنید و آن را روی ناخن های خود بکشید. این سایه تمام رنگ ها را با هم می آمیزد و مانیکور شما را بسیار طبیعی تر جلوه می دهد.

5- از یک پوشش بالا استفاده کنید

چگونه می توان مانیکور فرانسوی را انجام داد - یک پوشش پالت بالا استفاده کنید

یوتیوب

برای پلمپ و تنظیم مانیکور خود ، روی ناخن های خود را با یک روپوش شفاف بالا بکشید. پس از خشک شدن ، یک روغن کوتیکول برای هیدراتاسیون اضافه کنید.

اینگونه است که سرانجام مانیکور شما ظاهر خواهد شد! آیا این زیبا نیست؟

چگونه می توان مانیکور فرانسوی را انجام داد - اینگونه است که در نهایت مانیکور شما به نظر می رسد! پینیت زرق و برق دار نیست

یوتیوب

مانیکور معکوس DIY DIY

مانیکور معکوس فرانسه یکی از داغترین روندهای ناخن در آنجا است! این به سادگی شامل نقاشی شکل ماه دایره ای تخت ناخن شما در سایه ای است که با قسمت دیگر ناخن شما تضاد دارد. این کار آسان است و وقت زیادی را نمی گیرید.

آنچه شما نیاز دارید

کت پایه

سایه روشن لاک ناخن

سایه تیره تر لاک ناخن

کت بالا

آموزش گام به گام

1. کت پایه خود را بمالید

با استفاده از یک لایه نازک از یک کت پایه روشن شروع کنید زیرا این کار به لاک ناخن کمک می کند تا به راحتی به ناخن های شما بچسبد. همچنین از لکه ها و مانیکور شما در برابر لایه برداری محافظت می کند.

2. اولین رنگ ناخن را اعمال کنید

چگونه می توان مانیکور فرانسوی را انجام داد - اولین رنگ ناخن رنگ را اعمال کنید

یوتیوب

لاک ناخن مورد علاقه خود را بگیرید - این می تواند هر چیزی باشد - از فلزی گرفته تا رنگی کاملاً خاص. یک لایه خوب و نازک از آن را روی ناخن های خود بمالید.

3. Glam It Up

چگونه می توان مانیکور فرانسوی را انجام داد - Glam It Up Pinit

یوتیوب

وقت آن است که با رنگ دوم خود وارد شوید. از مقدار کمی لهستانی استفاده کنید و در حالی که قلم مو را کمی تکان دهید ، آن را بمالید تا با شکل کوتیکول شما مطابقت داشته باشد. به جای اینکه تمام راه را به بستر ناخن بروید ، فضای کوچکی را برای نمایش رنگ اول می گذارید.

4- روتختی بالا را بمالید

چگونه می توان مانیکور فرانسوی را انجام داد - پالتوی بالای خود را بمالید

یوتیوب

برای مهر و موم کردن مانیکور ، حتماً از یک کت بالا استفاده کنید تا از ماندگاری آن طولانی مدت بدون تراشیدن و لایه برداری اطمینان حاصل شود.

در اینجا چقدر خیره کننده به نظر می رسد!

چگونه می توان مانیکور فرانسوی را انجام داد - در اینجا چقدر خیره کننده به نظر می رسد! پینیت

یوتیوب

این ساده نبود؟

نحوه انجام یک مانیکور فرانسوی با استفاده از نوار - آموزش مبتدی

اگر مبتدی هستید نوار اسکاچ (یا نوار معمولی) به نجات می رسد و به دستیابی به آن مانیکور فرانسوی با کیفیت سالن کمی نیاز دارید.

آنچه شما نیاز دارید

یک کت پایه شفاف صورتی

نوار

لاک ناخن سفید

کت بالا

آموزش گام به گام

1. کت پایه خود را بمالید

چگونه می توان مانیکور فرانسوی را انجام داد - پایه پالت خود را بمالید

یوتیوب

با یک لایه از لاک ناخن پایه خود شروع کنید. طبق ترجیح خود می توانید از رنگی با رنگ صورتی یا رنگ برهنه / برنزه استفاده کنید. یک لایه از سایه دلخواه خود را روی تمام ناخن های خود بمالید و بگذارید خشک شود.

2. نوارهای نوار را قطع کنید

چگونه می توان مانیکور فرانسوی را انجام داد - نوارهای نوار Pinit را قطع کنید

یوتیوب

اگر دست و پا چلفتی نیستید و مهم نیست که چقدر سعی کنید حتی نکاتی را دریافت کنید ، این هک موجب صرفه جویی در این نسخه می شود

مرجع:ثانیکالا

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...