آرایش نهایی Chola - آموزش ساده قدم به قدم

نوشته شده توسط:سورن امیری | ۰ دیدگاه

آیا می خواهید امسال مانند یک لاتینای داغ به نظر برسید؟ آیا کولی کولا به نظر شما جذاب است؟ اگر جواب مثبت است ، باید این آموزش را بزنید. ایده های ثبت شده در اینجا بسیار آسان و پر از سرگرمی و هیجان هستند. اگر به نظر می رسد ظاهر جدیدی وجود دارد ، راهی بهتر برای آزمایش وجود نخواهد داشت. دوست دارید بیشتر بدانید؟ در ادامه مطلب بخوانید تا در مورد آرایش چلا اطلاعات کسب کنید.

چه کسی یک چولا است؟

Cholas باند باند لاتین است. این خانمها معمولاً دوست دارند ابروهای خود را نازک ، قوسی نگه داشته و چهره ای عصبانی به ارمغان بیاورند. ظاهر ممکن است بسیار سنتی باشد اما امروزه در مکانهایی مانند لس آنجلس ، میامی ، نیویورک سیتی و سن دیگو بسیار رایج است. شما خواهید دید که چند دختر اسپانیایی و پورتوریکو از چهره چولا تقلید می کنند اما واقعاً چوپانی نیستند. زنان واقعی چولا گنگستر هستند. آنها مانند آدمهای باند مرد بی رحمانه هستند و بسیار خطرناک هستند. نگاه چولا امروزه در سراسر جهان بسیار پرطرفدار است و خانمها کاملاً عاشق آن هستند. بهترین قسمت این است که اکنون می توانید سبک های مختلفی را امتحان کنید. آرایش سبک Chola لازم نیست همیشه سخت باشد. شما می توانید بداهه نوازی کنید! با این حال ، اگر به دنبال نسخه سنتی هستید ، این آموزش برای شما یکی است!

عناصر

مداد ابرو

سایه چشم سیاه و سفید

مخفیگاه

کجال

خط چشم

آستر لب سیاه

رژلب قرمز

خط لب

مراحل

1. ابروهای خود را با استفاده از یک مداد ابرو تیره رنگ کنید. شما باید آنها را بازآفرینی کنید. آنها باید در گوشه داخلی ضخیم باشند و در قسمت بیرونی باریک باشند. یک زن و شوهر از سکته مغزی با رنگ آمیزی عمیق باید کافی باشد.

2. همچنین ممکن است از خط چشم خود برای افزودن رنگ و عمق بیشتر به ابرو استفاده کنید.

3. از مقداری کانسیلر در زیر ابرو استفاده کنید. مقداری روی پلک های خود نیز پخش کنید.

4. در مرحله بعد ، مقداری سایه چشم سفید ضخیم را در سراسر پلک بالایی خود بمالید. از یک قلم مو نازک استفاده کنید.

5- بگذارید تا گسترش یابد تا ابروهای شما برسد.

6. اجازه دهید سایه چشم سفید نیز در زیر چشم پخش شود.

7. شروع به استفاده از سایه چشم مشکی در بالای سایه چشم سفید کنید. اجازه دهید رنگ ها مخلوط و لکه دار شوند.

8- برای رنگ آمیزی پایین چشم خود از Kajal نیز استفاده کنید. باید ضخیم و بدون دود باشد. برخی از خط چشم روی پلک فوقانی شما عالی خواهد بود. یک خط سکسی زیبا برای پلک خارجی خود ایجاد کنید.

9. همچنین ممکن است مژه های کاذب را امتحان کنید تا در صورت عدم ریمل ، چشم خود را برجسته کنید.

10. بالاخره به لب می رسیم. در ابتدا از مومیایی لب استفاده کنید تا لبهای شما مرطوب و نرم شود.

11- برای ترسیم دهان از خط لب مشکی استفاده کنید. باید کمی ضخیم باشد.

12. مقداری رنگ به قسمت های دهان خود اضافه کنید. حتماً برای این یکی به رنگ سیاه بچسبید.

13. در آخر ، از رژ لب قرمز تیره استفاده کنید تا بقیه لبهای خود را بپوشانید.

آرایش دخترانه چولا

اگر به دنبال ظاهری دخترانه چولا هستید ، این فیلم برای شما مناسب خواهد بود! توسط Paradise Rose Makeup برای شما به ارمغان آورده است ، این آموزش آرایش Chola بسیار ساده است که باید دنبال کنید. این یک راهنمای گام به گام به شما می دهد که قطعاً ظاهر شما را برجسته می کند!

 

آرایش آبی واقعی چولا

آرایش آبی واقعی چولا بسیار سرگرم کننده است! ظاهری کاملاً جدید به چهره شما می بخشد و مطمئناً قول می دهد که به شما در رسیدن به ظاهر کامل دختر چولا که همیشه می خواستید کمک کند. اگر می خواستید چیز جدیدی به این عکس بدهید.

 

حالا که می دانید چگونه آرایش چولا را به طور کامل انجام دهید ، منتظر چه چیزی هستید؟ فکر نمی کنید برای یک مهمانی سنتی به سبک لاتین شگفت انگیز باشد؟ تجربیات آرایش جالب شما را در جعبه اظهار نظر در زیر به ما اطلاع دهید. دوست داریم بیشتر از شما بشنویم!

مرجع:ثانیکالا

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...