چگونه رنگ موی مناسب را برای پوست زیتون و چشم های قهوه ای انتخاب کنیم؟

نوشته شده توسط:سورن امیری | ۰ دیدگاه

قبل از یادداشت برداری در مورد اینکه کدام سایه رنگ مو را برای انتخاب دام هایی که از برکت زیتون شرجی برای پوست خود و چشمان دلربا قهوه ای گرفته شده است ، انتخاب کنید ، کاری است که باید انجام دهیم. این است که کمی بیشتر در مورد اهمیت تعیین رنگ مناسب مو برای تن پوستی که از آن برکت داده اید یاد بگیرید! در ادامه بخوانید تا درباره نحوه انتخاب رنگ مناسب مو برای زیتون و چشمان قهوه ای بیشتر بدانید!

شما به تغییر نیاز دارید:

در حال رشد ، مادران روغن نارگیل دوست داشتنی را برای تغذیه تنه هایمان و درخشان نگه داشتن آنها به کار بردند - این یک نشانه سلامتی است. اما در این روز و سن ، می خواهیم تغییراتی ایجاد کنیم ، شکستن از کاکوفونی آنچه که می تواند باشد ، و از این رو رفتن کمی عجیب ، جسورانه و روشن با رنگ مو ، تیره یا نور می تواند یک کار جالب باشد.

در کنار نکات مثبت ، خصوصیات و شخصیت خود بازی کنید و سپس از خود بپرسید ، اگر رنگی که در مدل ها و افراد مشهور مجله می بینید ، بهتر است از موضع شما متناسب باشد یا نه! PYTs را بخاطر بسپارید ، چه ممکن است برای شخص دیگری داغ به نظر برسد. وقتی نوبت شما می رسد ، دستور العمل فاجعه باشید. به همین دلیل داشتن سایه ها و رنگ های مناسب رنگ ، رنگ هایی که باعث تقویت رنگ پوست شما می شود بسیار مهم است و باعث تضاد آن نمی شود!

رنگ پوست شما چیست؟

ما از تن های گرم یا خنک پوست برکت داریم و راهی برای فهمیدن اینکه کدام یک از ما هستند وجود دارد. در اینجا مراحل وجود دارد: صورت خود را با یک ماده پاک کننده گیاهی ملایم بشویید تا همه خاک ، آهک و ناخالصی ها از بین برود

در جلوی آینه ایستاده ، در اتاقی که نور طبیعی زیادی از آن عبور می کند

در یک دست ، یک تکه قرمز و یک کاغذ زرد را نگه دارید

از طرف دیگر ، هر یک از قطعات آبی ، نقره ای ، سبز و سفید

هر کاغذ را بر روی سطح پوست صورت خود قرار دهید - یک بار در یک زمان

اگر یک رنگ خاص پوست شما را لرزاند و باعث شود شما بیشتر درخشید ، به عنوان مثال اگر چاپ زرد یا قرمز چاپلوسی را انجام می دهد ، پس از آن شما یک تن پوست گرم دارید. اگر هر یک از رنگ های گروه دیگر باشد ، شما به گروه خنک کننده پوست پوست تعلق دارید!

شما می توانید با استفاده از تکه های کاغذ رنگی به صورت جداگانه ، همان ترفند را در زیر آفتاب انجام دهید. رنگ مایل به آبی به معنی تن های خنک تر است ، در حالی که رنگ های سبز مایل به زرد به معنی تن های گرم پوست است.

ارتباط با انتخاب رنگ مو چیست؟

اکنون که می دانید چطور سطح پوست خود را بررسی کنید ، به لطف برنزه شدن آفتاب و عناصری که می توانند پوست را روشن تر یا تاریک کنند ، پوست زیتون و قهوه ای رنگ و پوست را روشن تر یا تاریک می کند ، این یک ویژگی همیشگی نیست. تعهدات سبز برای مقابله با

سایه های قرمز بهترین هستند

رنگ مو بلوند توت فرنگی خوب است

سبزه آبرن درجه یک است

آیا شما باید زیر پوست قرمز داشته باشید؟

به رنگهای زیر فکر کنید-

قهوه ای موکا

مو بور یخی

قرمز بنفش

نکته: اگر پوست زیتون تیره دارید ، هرگز از قهوه ای و بلوند متوسط ​​استفاده نکنید.

صحبت در مورد چشم ها ، در حالی که بیشتر با چشمان آبی از رنگ مو مسی استفاده می کنند ، و لکه های فندق قهوه ای و شکلات می پوشند ، با چشمان زیتون برای شستشو ، شما می توانید فکر کنید

قرمزهای ارکانیش

مو بور طلایی

مو بور

سبزه های شکلات

آیا شما باید پوست های گرم تری داشته باشید؟

قهوه های خاکستری بهترین مسابقه است

شما می توانید به بژ فکر کنید

لمس بلوند شامپاین

قرمزهای عمیق نیز مضراب هستند

مخلوط بنفشه و آفتابگردان

در مورد Ombre چیست و آیا باید با چشمان قهوه ای و پوست زیتون به آن فکر کرد؟

بله چرا که نه! درست پیش بروید و فکر کنید "غم انگیز" است ، و نه "شجاع" ، دومی در سال 2015 از مد افتاده است. پوست و چشم های گرم و خنک می توانند از رنگ های عجیبی استفاده کنند ، برای یک لمس بسیار طبیعی و اثر بی دردسر!

ما از شما می خواهیم با مدل موی شخصی خود بررسی کنید تا بدانید کدام رنگ برای شما مناسب تر است و کارت سایه را نیز بررسی کنید. از رنگ آمیزی موهای خود لذت ببرید ، اما بگذارید ویژگی اصلی شما و فقط چشم و پوست را تعریف کند!

چگونه این پست را دوست داشتید؟ با اظهار نظر در کادر ذکر شده در زیر با ما بگویید.

مرجع:ثانیکالا

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...