آرایش چشم برای چشم های آسیایی

نوشته شده توسط:سورن امیری | ۰ دیدگاه

در سراسر جهان از زنان آسیایی به عنوان موجودات زیبا سخن می گوید. و نگاه آسیا چیزی است که مردم قطعاً برای بدست آوردن آن سخت تلاش می کنند. موهای زیبا ، پوست دوست داشتنی و ساختار بدن تقریباً مطلبی ، چیزی است که همه از آن طلب می کنند. اما این چشم های آسیایی است که توجه ویژه ای را از همه دریافت می کند.

آموزش آرایش چشم آسیایی

چشم های آسیایی شکل منحصر به فردی دارند و بسیار زیبا هستند. بنابراین بیایید در مورد چگونگی آرایش چشم برای چشمان آسیایی صحبت کنیم که شما نیز به راحتی می توانید انجام دهید!

1. پایه چشم را اعمال کنید:

آموزش آرایش چشم آسیایی - مرحله 1: از پایه چشم Pinit استفاده کنید

بدون هیچ پایه آرایش ، بدون توجه به اینکه در کجا قرار دهید ، آرایش شما برای مدت طولانی دوام نخواهد داشت. بنابراین برای جلوگیری از پایه چشم چرب ، کمی آغازگر را روی درب ها بگذارید و خوب مخلوط کنید.

2. پنهان:

خطوط ریز و پنهان و یا حتی دایره های تیره در اطراف چشم با 3 نقطه شروع با نقطه شروع چشم. 2 نقطه کانسیلر را در مرکز درب و 3 در قسمت انتهایی چشم قرار دهید. با انگشت حلقه مخلوط کنید. در یک حرکت دایره ای مالش ندهید.

3. بنیاد را اعمال کنید

به همین ترتیب پایه را در 3 نقطه در ناحیه زیر چشم قرار داده و مخلوط کنید.

4. با Eyeliner دنبال کنید

از یک آستر تیره مانند سیاه یا حتی قهوه ای تیره یا آبی تیره استفاده کنید. لبه زیرین را می توان یک پوشش سفید شیری داد.

آموزش آرایش چشم آسیایی - مرحله 4: خط چشم خود را بنویسید

5- سایه چشم را اعمال کنید

انتخاب سه تن سایه چشم می تواند زیبایی کامل به آرایش چشم آسیایی یک مهمانی بدهد.

شروع به استفاده از مشابه سایه رنگ پوست کنید. آن را با یک برنز چرخاننده در قسمت درپوشهایی که در یک دم کشیده شده است دنبال کنید. سپس سایه کمی تیره تر بزنید و قهوه ای را روی درب آن قرار دهید. سپس اثر ساییدگی را روی سایه (نه کل درب) با سایه تیره مانند قهوه ای تیره یا آبی تیره یا حتی سیاه یا ذغال ایجاد کنید. آنها را با هم ترکیب کنید تا با رنگ ها بازی کنند.

6. چشم های خود را روشن کنید

با هایلایت استخوان های ابرو خود را با سایه روشن تر روشن کنید و همچنین یک نقطه کوچک نقره براق (از نقره های جرقه ای elle18 به عنوان برجسته استفاده می کنم) در ابتدای نقطه چشم و انتهای بینی قرار دهید. این نقطه باعث افزایش جدایی بین بینی و چشم می شود تا چشم ها روشن تر و زیبا تر به نظر برسند.

7. نماد خود را برجسته کنید

چشمان آسیایی با کمی تار ابروهای تیره می درخشد. بنابراین نقاط خالی مرورگرهای خود را با یک مداد ابرو پر کنید و بعد از زدن یا هر روش دیگری که دنبال می کنید ، شکل مناسبی به آن بدهید.

8. مژه های مژه

برای گرفتن مجعد اضافی و همچنین برای برجسته کردن چشم و بزرگ جلوه دادن آنها از چشم های آسیایی کوچکتر انجام می شود. بنابراین قبل از استفاده از ریمل ، فر را حل کنید

9- ریمل بزنید

ریمل را در حرکت عقب و جلو زیگ زاگ برای شلاقهای فوقانی بمالید و برای قسمتهای پایین فقط یک ضربه تند وشدید زدن شیرین یا دو نفر به آن بزنید.

10. لمس نهایی

دوباره بعد از استفاده از ریمل (نه بلافاصله) مجدداً مجدداً حلقه کنید آنها را برای استفاده های بعدی با لنت های لاستیکی یا سیلیکونی تمیز کنید.

سوال دیگری در مورد آموزش آرایش چشم برای چشم های آسیایی دارید؟ سپس نظر خود را برای ما بگذارید!

مرجع:ثانیکالا

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...