2 آموزش طراحی رنگی ناخن برای کودکان

نوشته شده توسط:سورن امیری | ۰ دیدگاه

وقتی صحبت از هنرهای ناخن می شود بچه ها خیلی عقب نیستند! این روزها بچه ها دوست دارند همه سبک ها و گرایش های جدید مد را نه تنها در لباس بلکه ناخن ها ورزش کنند!

طرح های هنری ناخن برای کودکان

امروز من دو هنر ساده ناخن را برای بچه ها به شما نشان خواهم داد که در آنها نیازی به مواد پیچیده دکو یا لوازم جانبی هنر ناخن نخواهید داشت. آنچه شما نیاز دارید رنگهای ساده و ساده برای انجام هر دو هنر ناخن است. نکته جالب دیگر این است که بسیار ساده است که نه تنها بچه ها بلکه حتی می توانید این موارد را امتحان کنید. بیایید شروع کنیم

[بخوانید: لاک ناخن صورتی]

ناخن هنر 1-ناخن های چند رنگ

این کار ناخن را برای بچه ها با استفاده از تکنیک ساده نواری بسیار آسان می کند. برای این هنر ناخن نیازی به دست ثابت ندارید. و از آنجا که این در چند رنگ است ، می توانید این لباس ناخن را با هر لباس رنگی بپوشید. این می تواند یک هنر ناخن زیبا برای تابستان یا برای Holi باشد که جشنواره رنگ ها است.

موارد لازم:

کت پایه (اختیاری)

یک لاک ناخن سفید

یک برس هنری نازک یا یک نوار تمیز تمیز

جلا دادن به ناخن یا رنگهای اکریلیک در رنگهای مختلف قرمز ، سبز ، آبی (تیره و روشن) ، نارنجی ، زرد ، صورتی

کت بالا شفاف

[بخوانید: ناخن هنر]

مرحله 1:

ناخن هنر یکی Pinit

ناخن ها را با یک لایه زیبا از روکش پایه بکشید. روکش پایه عمدتاً به گونه ای اعمال می شود که ناخن های شما لکه دار نشوند و در مقابل تراشیدن مقاوم نشوند. حالا ناخن ها را با دو کت خوب از لاک ناخن سفید رنگ کنید. بگذارید کاملاً خشک شود.

گام 2:

ناخن هنر دو Pinit

قلم موی ناخن یا نوار تمیز خود را با رنگ قرمز یا لاک ناخن قرمز فرو کنید. برخی از نوارها را با قلم مو شروع کنید و از نوک شروع کنید و به سرعت به سمت داخل حرکت کنید.

مرحله 3:

ناخن هنر سه Pinit

حالا همین کار را با رنگ آبی انجام دهید.

مرحله 4:

ناخن هنر چهار Pinit

همان نوع نوارها را با رنگ سبز تکرار کنید.

مرحله 5:

ناخن هنر پنج Pinit

برای رنگهای نارنجی و آبی عمیق دوباره همان الگوی را دنبال کنید.

مرحله 6:

ناخن هنر شش Pinit

هنر ناخن را با استفاده از نوارهایی به رنگ زرد و صورتی به پایان برسانید. اجازه دهید قبل از استفاده از یک روپوش شفاف ، تمام هنر ناخن به درستی خشک شود. این آسان برای انجام چند هنر ناخن برای ورزش با هر لباس رنگی مناسب است. می توانید این لباس ناخن را با لباس های تابستانی روشن و رنگی خود امتحان کنید.

[بخوانید: ناخن لهستانی]

ناخن آرت 2-ناخن های ساده گلدار و پولکا

نقاط پولکا ساده ترین روش برای طراحی ناخن ها است. شما برای ایجاد برخی از نقاط پولکا نیازی به مهارت های خلاقانه استثنایی ندارید. الگوهای گل نیز می تواند با استفاده از تکنیک های ساده نقطه گذاری ایجاد شود. اگر ابزار چیدمان ندارید ، می توانید از خلال دندان برای ساخت نقاط پولکا استفاده کنید.

موارد لازم:

روکش پایه (اختیاری)

لاک ناخن صورتی به انتخاب شما

لاک ناخن سفید به انتخاب شما

لاک ناخن کرم به انتخاب شما

ابزاری برای خم شدن یا خلال دندان

کمی لاک ناخن قرمز

لهستانی شفاف

مرحله 1:

ناخن هنر هفت Pinit

ناخن های خود را با یک کت پایه بکشید و بگذارید خشک شود. سپس ناخن ها را با دو لایه لاک ناخن صورتی رنگ کنید. بگذارید کاملاً خشک شود.

گام 2:

ناخن هنر هشت پینیت

از ابزار dotting یا انتهای صاف دندان خمیردندان خود استفاده کرده و برای ایجاد گل 3 عدد نقطه مشترک زرد به آن بدهید. مانند این ، می توانید گلهای زیادی به عنوان ناخن خود داشته باشید بدون اینکه همدیگر را در هم بزنید.

مرحله 3:

ناخن هنر نه Pinit

از یک ابزار خال کوبی تمیز یا یک خلال دندان دیگر استفاده کنید. حالا نقاط مختلف را به رنگ های سفید و در اندازه های مختلف به سایر 3 میخ بدهید.

[بخوانید: ناخن های هنری ناخن در حیدرآباد]

مرحله 4:

ناخن هنر ده Pinit

اکنون برای لمس تمام کردن. انتهای تیز دندان خمیردندان را بگیرید و آن را در کمی لهستانی قرمز فرو کنید. از این روش استفاده کنید تا یک نقطه کوچک در مرکز هر یک از گلهایی که ایجاد کرده اید ، قرار دهید. در آخر طرح زیبا و دلپذیر خود را با یک کت با روکش شفاف ببندید.

[بخوانید: ناخن اسپا در دهلی]

امیدوارم که شما هر دو طراحی ناخن بچه ها را دوست داشته باشید. کدام یک را امتحان خواهید کرد؟ فراموش نکنید که نظرات خود را به اشتراک بگذارید.

مرجع:ثانیکالا

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...